onsdag 23 maj 2012

En BH till Mors Dag

Jag har scrappat en BH! 
En mor är som en BH Nära hjärtat och bra som stöd
Annars har jag skrivit En vän är som en BH...
Plats på baksidan av tagen att skriva något personligt. Nu har jag redan skrivit ut en text på baksidan som personen önskade.
Denna är en beställning. 100kr tar jag för denna om det är någon som skulle vilja beställa en liknande. 


Du får gärna ta en digital stämpel som jag gjort. Men jag vill gärna att du länkar till detta inlägg eller min blogg om du visar att du använt den. Klicka på bilderna för större bild.

9 kommentarer:

  1. Gud va gullig!! Får se om jag hinner göra en bh till min mamma detta var bra inspiration till morsdag! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska lägga in Digital Stämpeln nu om du vill ha den :)

      Radera
  2. Jeg har kikket litt på det du har laget i den senere tid. Så mye flott!
    Den BH-en var bare helt super:)
    Klem fra Gunn

    SvaraRadera
  3. Vad du är gullig! Om jag bara hinner så tänker jag låna texten!! Kram och tack för att du delar med dig!!

    SvaraRadera
  4. Så fin BH du har gjort! Visst är det skoj att göra något annat än det vanliga ibland! kram Sandra

    SvaraRadera
  5. WOW!! Vilken snygg, och vilket arbete! Ser att du använt min favoritspets =) Tycker den är underbar och lagom smal så att den funkar typ överallt!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera